Tuesday 15 August 2017

SET KEHAMILAN SHAKLEE




Set Kehamilan Shakle
Kod Produk: 00P303

Set Kehamilan yang dikeluarkan oleh syarikat SHAKLEE amat memberi manfaat kepada ibu-ibu hamil bagi memastikan ibu-ibu gembira dan sihat, mesti ibu-ibu suka kan.

Set yang dilengkapi dengan Vita C plus, Vita-lea, B-complex, Omega Guard, Ostemarik dan ESP adalah untuk memberi nutrisi yang lengkap bukan sahaja kepada ibu mengandung malah kepada bayi. Ini bagi menyokong kehamilan yang sihat dan memenuhi lopongan nutrisi badan.

Mineral yang diperlukan Badan :

1. Vita-C plus (MAL13085068NC)
Vitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita.

2. Vita-Lea (MAL07081506XC)
Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum.

3. B-complex (MAL12035068NCZ)
Membekalkan kesemua lapan vitamin B yang seimbang untuk menguatkan tubuh anda, melengkapi jurang nutrisi vitamin B. Pengambilan asid folik yang mencukupi telah terbukti dapat mengurangkan risiko wanita daripada melahirkan bayi yang mengalami kecacatan otak atau saraf tunjang.

4. Omega guard (MAL12015013NC)
Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.

5. Ostematrik(MAL07081510XC)
Diformulasi dengan kalsium, vitamin D, magnesium dan empat nutrien pembina tulang untuk membantu menjaga tulang dan gigi yang kuat dan sihat.


6. ESP Soy Protein (Kod Produk:&bsp;11003)

Kaya dengan Protein dan Kalsium bagi mempertingkatkan Tenaga dan stamina.




No comments:

Post a Comment

CARA CANTIKKAN MUKA Bila usia meningkat, mulalah kedutaan di wajah terserlah.. emm.. sedih, tiap kali tengok muka kat cermin. Kulit waja...